Voting

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Święta , święta i po świetach ; )

Jak tam u was święta ? U mnie spoko , trochę nudno . ;))

Co robicie w sylwestra? Do mnie przychodzą przyjaciółki bedzie meega . ; *** .!

Udanego sylwestra wszystkim.!

landryna17033

niedziela, 12 grudnia 2010

KONKURS!!!

A więc:

Konkurs !

Musicie zrobić baner z : Lalunia962 , Mycha11100 i landryna17033 ... Musi on być świąteczny. Na obrazku musi być login autora . Konkurs do 24.12 . ; ) Nagroda ?:

Reklama czego się chce na pasku bocznym bloga oraz głosowanie na tą na CG osobę przez 7 dni ; )

Zgłaszajcie się na stardoll do Laluni962 lub pod tym postem ; )

poniedziałek, 22 listopada 2010

niedziela, 21 listopada 2010

SUPERSTAR 4 ME . ;(

Szukam kogoś kto doładowaby landrynie17033 superstar,

oddam za to 50 SD i moge oddac konto czekoladka17033.

Proszę,

Proszę,

Proszę.

Doładowanie bedzie polegało na tym, że ktoś poda mi jego numer telefonu ja go wpisze w okienko , on potwierdzi na telefonie i jak mi sie doładuje to oddaje 50 sd w prezentach lub na bazarze i jak ktoś chce to takze konto czekoladka17033. 

czwartek, 18 listopada 2010

Nowe fryzury dla ss

Wyglądają tak:





Według mnie prawie wszystkie są ślicznie ! Mogliby dodać nowe dla nie ss ,mogłyby być te ;(

środa, 17 listopada 2010

Darmowa peleryna

1. Musicie być zalogowani na stardoll.com
2. Wchodzicie na stronę :

http://www.paramountpictures.co.uk/PremiereClub/PremiereClub_Promotion.asp?PID=832&u=NUMER KLIENTA.
Swój NUMER KLIENTA, znajdziecie na stronie Moje konto, w zakładce Ustawienia konta.
3. Klikacie ENTER >>
4. Klikacie REGISTER NOW >>
5. Wpisujecie dane bez numeru telefonu (dane nie muszą być prawdziwe), zaznaczacie kwadraciki i klikacie SUMBIT >>
6. Klikacie DO NOT SENT ME UPDATES >>
7. Klikacie CONTINUIE >>
8.
Klikacie ENTER >>
9.
Klikacie CLICK HERE >>
10. I gotowe !

Dziwna jest trochę;D

wtorek, 16 listopada 2010

; DD. portale i zabawa

Jeżeli nie macie, a chcecie mieć kliknijcie PONIŻEJ aby sie zarejestrować :

Facebook:

http://pl-pl.facebook.com/

Fashionstyle:

http://fashionstyle.pl/

 Imperium stylu  :

http://imperiumstylu.wp.pl/

Mondozoo:

http://www.mondozoo.com/

                               landryna17033

poniedziałek, 15 listopada 2010

Nowa laleczka

Nowa lalka Play & Earn


Mi się podoba , a wam ?

PALAZZO - bŁad naprawiony .!


Pamietacie gdy ten obraz kosztowal 123 sd . ????


 

Admini nareszcie naprawili blad i teraz kosztuje tylko 10 sd . 
To zdecydowanie lepsza cena. ; DD

landryna17033

WIELKA AKCJA BLOGA


Otwieram wielką akcję STOP PRZEMOCY I KOPIARSTWU .!.!.!


Jeżeli jesteś ofiarą lub świadkiem przemocy, kopiarstwa na stardoll lub w realu  pisz o tym otwarcie.

OPOWIEDZ NAM SWOJA HISTORIE.!.!

Na stardoll napisz w ksiedze gosci uzytkownika o nazwie  Stop.przemocy

My pomozemy i doradzimy jak z tym walczyc i jak to tępić .!

 



Zalozyciel akcji ; landryna17033

Akcje wspiera ; Lalunia962 oraz Mycha1100


LE nadchodziii...;)

Nadchodzi LE , więc szykujcie stardollary ;)


Podobają się wam?? ;D

Prawie free ! z 15 na 4 spieszcie się !

Wnętrze do apartamentu - Palazzo kosztuje 4 sd i
jest dla wszystkich ! Radze się pośpieszyć z jego
kupnem, ponieważ to jest chyba błąd.

niedziela, 14 listopada 2010

plakaty

PLAKATY






Kosztują 6 I 8 SD I są dla SS ;(

Hei.

Chcesz porady jak sie ubierać, żeby wszystkim opadły gęby na stardoll lub w realu .?

NAPISZ DO MNIE .!

Poradze ci, co musisz zmienić, co powinnaś nosić, a co w twojej szafie nie powinno ujrzeć światła dziennego.

Moje gg:

5552604

ZAPRASZAM to nic nie kosztuje.

landryna17033

hiTy ^^

1.



2.

3.


Wykonała Lalunia962

sobota, 13 listopada 2010

Luxe hot or not

Pewnie każdemu z was podobają się kosmetyki LUXE. Ale jak widzę niektóre twarzy to przepraszam ,że tak się wyrażę wymiotować mi się chce ...Jak wyglądać ładnie i nie przesadzać?
Hot or Not Luxe

NoT!
Widzę na waszych medoll czasami usta pomalowane luxe i oczy.Nie podoba mi się to...Albo są nieraz medoll ciemne jak ja i strasznie jasne włosy mają i szminki ! Nic do siebie nie pasuje dlatego zapamiętaj:
1.Jak usta LUXE to oczy nie!
2.Wszystko musi pasować do twojej karnacji!

HoT!
Hot bo oczy są pomalowane na kolorowo , jednak nie przesadnie...Włosy są pod kolor karnacji ...Twoja medoll teraz będzie wyglądać efektywnie,będzie miała na twarzy kosmetyki LUXE ,ale nie będzie miała ,,tapety";D


Co to ma być?


Pojawił się nowy sklep , a w nim między innymi jego logo dla nie ss za...123 sd!Czy to jest błąd , jak myślicie?Może tak ma być...To byłaby przesada ;/


piątek, 12 listopada 2010

hei.!!


jestem nowa redaktorka tego bloga . 

Mam 13 lat. Mam nadzieje ze bedziecie ze mnie zadowolone.

POZDRAWIAM. landryna17033


Wywiad z gabisią9


Gabisia9 była tak życzliwa i udzieliła mi wywiadu na bloga ;*
J-Ja G-Gabi ;)

J:Jak to jest być tak lubianą i sławną na stardoll?
G:W zasadzie to normalnie, nic nadzwyczajnego :)
J:Czy denerwują cię pytania typu dasz mi hasło a zrobię cie ss na rok?
G:Kiedyś tak, ale teraz już nie, przyzwyczaiłam się.
J:Czy są ludzie,którzy mówią,że twoje konto to ich drugie?
G:Tak, wiele razy to się zdarza, ale dla mnie to śmieszne.
J:Co najbardziej lubisz na stardoll?
G:Robić makijaż, kupować, projektować :)
J:Co cię najbardziej denerwuje na stardoll?
G:Duża liczba kopiar i oszustów :(
J:Jak tu trafiłaś ?
G:Kuzynka powiedziała mi o tej stronie więc się zarejestrowałam.
J:Byłaś kiedyś Cg?
G: Nie byłam ;)
J:Są dziewczyny , które kopiują całą ciebie?
G: Bywają, ale więcej jest takich co kopiuje tylko kilka rzeczy.
J:Są także dziewczyny , które cię nie lubią,nawet cię nie znając,myślisz ,że to z zazdrości?
G:Myślę że słuchają plotek, ale zazdrość też może być powodem.
J:Dziękuję ci za wywiad ;**
G: Proszę :))


Głosujcie 5/5 na Gabisię,zawsze to ,że nie była cg można zmienić ;D ;***

Metamorfoza --natusia--Red

Twarz przed Nie podobają mi się usta pomalowane w ten sposób .Oczy również pomalowałaś źle.Nie potrzebnie robiłaś pasemka i dodawałaś opaskę.Ściśle mówiąc co za dużo to nie zdrowo.Oczy są brzydkie , a włosy wyglądają jakby były tłuste.Ogólna ocena;5/10

Zmieniłam make-up pod typ reggae , oczy się świecą ale usta nie.Teraz wyglądasz efektywnie,ale nie przesadnie.

Ubranie;

Przed;
Masz w szafie kilka ładnych i efektywnych ubrań.Zabiję cię , bo ich nie stosujesz ;D Żart.ALe szczerze na tobie podoba mi się tylko sukienka.^^Ogólna ocena;6/10 miałabyś 5 ale uratowała cię szafa ;D


Po
Ubrałam ci śliczną sukienkę i rękawiczki ,które może słabo widać ^^Dodałam buty i jest gitnie ; D

środa, 10 listopada 2010

Taka propozycja jak się ubierać,i jak się NIE ubierać ; D

Ubieraj się tak , bo:
Wszystko do siebie pasuje ;D Noo tak prawie.Jednak mimo tego,że nie jesteś ss możesz go mieć ;)

Nie ubieraj się tak , bo:
Buty z trójkątnymi czubkami są nie modne i źle wyglądają na nogach.A poza tym suknia wygląda jakby była sztuczna.Rajstopy wyglądają ,jakby były trochę podziurawione , ale nie są aż takie złe ,jednak nie pasują wgl.do całości.








Nowy sklep

Pojawił się nowy sklep, niestety nie dla Polski. Ubrania można kupić przez link:
;) Nazywa się Principals ;D Trochę mnie rozśmieszyła ta nazwa ;D

Darmowa tunika

Jest ona tylko dla ss ;/
Aby ją zdobyć,musisz wziąć udział w konkursie pt.:,,Światło i mgła"
http://www.stardoll.com/pl/contest/view
Albo po prostu nie wchodzić w link,wejść w konkursy na sd ...; D
Za brak zdjęć przepraszam ;)

wtorek, 9 listopada 2010

Metamorfoza Mycha1100 twarz

Metamorfoza Mycha1100 ubiór


Po:

Metamorfozę wykonała Landryna17033 (BARDZO DZIĘKUJE ;*)



Nowa ubieranka - Sergey Lazar

Segrey Lazarev - rosyjski piosenkarz,aktor i tancerz.

Telewizor i konsola

Darmowy telewizor i konsola

1. Wejdź na www.no1proxy.info
2. W okienko wklej www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko wklej www.stardoll.com/en/campaigns/den_uk/contest.php?gift=true
5. Darmówki czekają :)

http://img59.imageshack.us/img59/354/90111935.png

Darmowy plakat

Darmowy plakat

1. Wejdź na http://www.dontfilter.us/
2. W okienko wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Darmówka czeka w apartamencie ;)

http://img517.imageshack.us/img517/5905/singit.png
PODOBA WAM SIĘ ?

Nowa redaktorka


Jestem sobie Natalia . . .
Kocham wszystkich i wszystko ;D
Oprócz Bimbera i Ke$hy (czy jakoś tam)

Ale szczególną ,,miłościa " obdarzam żelki i czekolade noo i gitare i ołówki , do ich użytkowania ;D
^^ No i oczywiścię modę ;)


Wywiad z Dorata86


1.Jak zaczęła się twoja przygoda na stardoll?

W sumie przez przypadek =)
Założyłam konto z ciekawości. Na początku stardoll wydał mi się nudny dopiero po jakimś czasie mnie wciągnęło =P

2.Jak myślisz , czy jesteś sławna na stardoll (np. tak jakby gabisia9)
Na pewno nie jak Gabisia9 =(
Ale jakieś zainteresowanie moją lalka jest =)

3.Skąd pomysł na taki nick ?
Jak zmieniałam szkołę sekretarka pomyliła się i zamiast Dorota napisała Dorata. Po jakimś
czasie błąd poprawili ale przezwisko zostało do dziś =P

4.Czy wiele razy wracasz myślami do stardoll przed metamorfozą ? Które było lepsze i dlaczego ?
Powiem Ci że nie za często jedyne co mi bardziej pasowało w starym stardollu to czat
był bardziej widoczny.

5.Ile lat jesteś na stardoll?
Jestem na stardollu od 1 6 miesięcy
czyli trochę ponad rok =D

6.Co sądzisz o bezczelnych kopiarach kont ?
Powiem szczerze że mi to nie przeszkadza i tak nie skopiują idealnie mojego konta =P

7.Który sklep według ciebie jest najlepszy?
Nie mam ulubionego kupuje wszystko to co mi się podoba =)

8.Czy robisz ubrania i projekty na zamówienie ?
Jeszcze nikt mnie nie prosił a i w sumie nie mam za bardzo czasu na to staram się
rozkręcić bloga i klub =)

9.Czy jest na stardoll jakaś rzecz która cię denerwuje ?
Tak! denerwują mnie pytania czy zamienię się na konta, czy chce doładowanie za darmo
tylko muszę podać hasło itp

Dziękuje za wywiad !
-dzięki =)



poniedziałek, 8 listopada 2010


Kolejny błąd! Stardoll coraz częściej potyka się o takie błędy . Teraz kiedy chcesz ubrać jedną z sukienek (bodajże ) nie pojawia się ona !


HIT czy KIT?



Mam małe pytanko czy biżuteria z owadami i roślinami to nie przesada ? Osobiście kupiła bym tylko opaskę. HIT czy KIT?






niedziela, 7 listopada 2010

sobota, 6 listopada 2010

Hej!


Mam na imię Agata i mam 12 lat , założyłam bloga po to aby robić na nim metamorfozy!! i nie tylko ;)